avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Maj, 2010

Malta

Sobota, 29 maja 2010 · dodano: 02.06.2010 | Komentarze 0

Pod wieczór korzystając z ładnej pogody, postanowiłem przejechać się na Maltę, a po drodze miałem okazję zobaczyć stan Warty w Poznaniu. Widok Warty po jednej i drugiej stronie mostu św. Rocha.

Chwile tam postałem i przy okazji miałem również przyjemność poznać tatankę, która widząc moją koszulkę BS zagadała;) Serdecznie pozdrawiam. Następnie pojechałem już na Maltę, tam 3 albo 4 kółka i chwilę przed 20 ruszyłem w drogę powrotną. Dzisiaj bardzo fajnie się jechało, bo przede wszystkim było ciepło, a do tego niewielki wiatr.

Warta - coraz więcej wody

Piątek, 28 maja 2010 · dodano: 28.05.2010 | Komentarze 1

Dzisiaj pojechałem zobaczyć stan wody na Warcie. Najpierw zjechałem na dół do Lubonia i tam już dosyć mocno rozlana Warta. Szlak nadwarciański w całości zalany, woda znajduje się już w miejscach, gdzie normalnie jej nie ma. Później pojechałem w stronę Puszczykowa, zjeżdżając co jakiś czas nad Warte zobaczyć jak ludzie sobie radzą i czy nie potrzebują pomocy. Dalej jechałem przez Niwkę, gdzie woda już zalała kawałek ścieżki rowerowej, kawałek dalej jedna z dróg była już zamknięta, a później już w ogóle była ścieżka zamknięta, więc zawróciłem w stronę domu. Ogólnie już całkiem sporo wody przybyło i miejmy nadzieje, że dużo więcej jej nie będzie bo wówczas pozalewane zostaną domu. Poniżej jeszcze kilka zdjęć.

Żydowo city;)

Niedziela, 23 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj za cel wycieczki obrałem Żydowo, gdzie odwiedziłem Martę w stajni. Tak więc z Lubonia pojechałem w stronę Skórzewa, dalej do Wysogotowa, Baranowa, później przez Rokietnicę do celu wycieczki. Cała drogę jechałem pod delikatny wiatr, jednak nie był on aż tak uciążliwy. Na miejscu posiedziałem ponad godzinkę i udałem się w drogę powrtoną. A to jeszcze koń Marty;)

Droga powrotna już szybciej, bo wiatr mimo, że delikatny, pomagał. W szybkim tempie docieram do Przeźmierowa, gdzie krótka przerwa na batonika i ruszam dalej prosto do domu. Podsumowując bardzo przyjemna wycieczka,a temperatura była na tyle wysoka, że mogłem jechać cały czas w krótkim rękawku.
Kategoria Samotnie, Zaplanowana

Na chwile

Piątek, 21 maja 2010 · dodano: 23.05.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj umówiłem się z Tomkiem, że przyjedzie po bagażnik i torbę i około 16 był u mnie. Zamontowaliśmy ją, chwilę pogadaliśmy, a w między czasie przyjechał Mateusz. W związku z tym, że obaj jechali jeszcze do Poznania postanowiłem ich kawałek odprowadzić. Bardzo przyjemnie;)
Kategoria Przed siebie

Pechowy standard

Środa, 19 maja 2010 · dodano: 19.05.2010 | Komentarze 2

W końcu przestało padać, więc od razu postanowiłem skorzystać i wyjechałem na chwilę trasą standardu. Czyli do Puszczykowa, dalej Greiserówką do Komornik i tu niestety musiałem zakończyć wycieczkę. Złapałem laczka z tyłu i do domu trzeba było iść pieszo. Przeszedłem ponad 2 km, a później już samochodem. Gdyby nie ten pech to by była bardzo przyjemna wycieczka.
Kategoria Samotnie, Standard

Mała pętla;)

Czwartek, 13 maja 2010 · dodano: 13.05.2010 | Komentarze 0

Chwilę po 18 wyjechałem w stronę Puszczykowa. Jechało się bardzo dobrze, więc postanowiłem pojechać podobnie jak ostatnio z tatą. Dalej jechałem przez Rogalinek, gdzie odbijam na Poznań i przez Wiórek i Czapury do niego docieram. Następnie przez most na Starołęce do Dolnej Wildy i prosto do domu. Dzisiaj jechało się znakomicie, chociaż pod koniec zaczęło lekko padać i czasami delikatny wiatr w twarz.

Malta

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 11.05.2010 | Komentarze 0

Koło 17 wybrałem się na Maltę. Dzisiaj przez miasto droga poszła całkiem szybko i myślałem, że będzie tak do końca. Niestety moje marzenia skończyły się po wjechaniu na Maltę. Ludzi było dosyć sporo, ale gorsze było to, że chodzili tak jakby byli tam sami. Cała szerokością ścieżki, w ogóle nie zwracając uwagi na innych. Przejechałem dwa okrążenia i stwierdziłem, że nie ma sensu dalej jeździć, więc postanowiłem trochę poćwiczyć podjazdy. Dokładnie uczyniłem to na górce przy źródełku, podjeżdżając 5 razy. Później zrobiło się nieco luźniej więc przejechałem jeszcze jedno kółko i udałem się w drogę powrotną. Również przyjemnie, bo w mieście były wyjątkowe pustki.
Kategoria Samotnie, Zaplanowana

Rekreacyjnie z tatą;)

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 11.05.2010 | Komentarze 0

Dzisiaj w sumie nie miałem nigdzie jechać, ale tata mnie namówił i przejechałem się z nim. Najpierw jechaliśmy do Puszczykowa, gdzie skręciliśmy na drogę prowadzącą do Kórnika. Jedziemy nią tylko do Rogalinka, gdzie odbijamy na Czapury. Przed Wiórkiem spotykamy Pawła. A to już we Wiórku:

I mój dzielny towarzysz;)

Z Wiórka przez Czapury do Poznania i przez miasto do domu. Podsumowując bardzo przyjemna wycieczka. Nie duży wiatr, średnia temperatura i spokojne choć równe tempo.
Kategoria Zaplanowana

Rano z Pawłem, a później w większej grupie;)

Środa, 5 maja 2010 · dodano: 06.05.2010 | Komentarze 0

Rano zadzwonił po mnie Paweł czy się z nim przejadę, a że jutro ma być brzydka pogoda zgodziłem się. Przyjechał trochę za wcześnie, tak więc zjedliśmy sobie śniadanie i ruszyliśmy. Na początku bez konkretnego celu, ale w trakcie jechania postanowiliśmy pojechać do Czempinia. Całkiem szybko do niego docieramy i tam przerwa na ryneczku i zakupy w biedronce. Zjedliśmy sobie po batonie i ruszyliśmy w stronę Głuchowa. Niestety jechało się znacznie gorzej, gdyż cały czas pod wiatr, dlatego też do Pawła docieramy nieco zmęczeni. U niego herbatka i zupa(dzięki!) i chwilę po 14 ruszam do domu a Paweł do Mateusza.

Druga część dnia to miała być przejażdżka z Maciejem, ale w między czasie Mateusz stwierdził, że pojedzie z nami na szosie. Tak więc o 17 byłem u Mateusza. Maciej się spóźniał, więc pojechaliśmy po niego na około dla zabicia czasu. W końcu Maciej był gotowy do jazdy i ruszyliśmy drogą na Buk, odbijając w Więckowicach na Dopiewo. Dalej do Głuchowa i Komornik, gdzie się rozdzielamy i już samotnie jadę do domu. Podsumowując bardzo udany dzień i dzięki panowie za mile spędzony czas;)

Dzisiaj również wybiło mi 5 000 km z BS;)

Po zdjęcia

Poniedziałek, 3 maja 2010 · dodano: 03.05.2010 | Komentarze 0

Po południu pojechałem do Mateusza po zdjęcia z Wolsztyna. Chwilę u niego posiedziałem, pogadaliśmy i wróciłem do domu. Dzisiaj dosyć mocno wiało.