avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Garda 2011

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:59.56 km

Tour de Garda - dzień 7

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 2

Dal mnie to już ostatni dzień pobytu we Włoszech. Dzisiaj kręciliśmy pętle. Podjazd z jednej strony góry, z ciężką dochodzącą do 19% końcówką i zjazd z drugiej strony. Przejazd przez miasteczka w miarę płaski i ponownie do góry. Zrobiłem 3 takie pętle i we trójkę udaliśmy się już z powrotem do domu;)

Tour de Garda - dzień 7 c.d

Piątek, 12 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Po południu przyjechali moi rodzice i pod wieczór wyjechaliśmy na mały rozjad razem z tatą. Przyjemnie się kręciło, ale czułem już zmęczenie po całym tygodniu.

Podsumowując jestem bardzo zadowolony z tego wyjazdu. tereny jak dla mnie super. Nowe doświadczenie, które z pewnością się przyda. Ze swojej jazdy również jestem zadowolony. Dzięki wszystkim za ten wyjazd!

Z czasem postaram się dodać jeszcze kilka zdjęć:)

Tour de Garda - dzień 6

Czwartek, 11 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Ciężki i pechowy dzień. Trudne interwały, na podjeździe, który na początku jest strasznie sztywny. Jednak na zjeździe miałem strasznego pecha, ale także ogromne szczęście. Mianowicie podczas zjazdu wyprzedził mnie samochód, a z pod jego koło strzelił kamyk, który trafił mi prosto w wargę. Odruchowo skręciłem lekko kierownica i złapałem pobocze. Próby hamowania na nie wiele się zdały i po chwili byłem już na ziemi. Na szczęście oprócz spuchniętej wargi i lekkich obić barku, polika i piszczeli nie mi się nie stało;) Rower też tylko trochę ucierpiał. lekko skrzywił się hak przeżutki, podarło się siodełko no i chyba najgorsze, zdarłem oponę...A no i zgubiłem bidon, pełny izotonica:P
Wjechałem jeszcze raz tą górę i na zakończenie 15 km pod wcześniej już wspomnianą górę i do domu.

Dzień pechowy, ale zarazem szczęśliwy. Gdyby ten niefart to dzień byłby bardzo udany;)

Tour de Garda - dzień 6 c.d

Czwartek, 11 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Krótki rozjazd po przedpołudniowym treningu. bardzo przyjemnie i spokojnie:)

Tour de Garda - dzień 5

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj dzień odpoczynku. Spokojny rozjazd wzdłuż jeziora. Fajna droga, ale niestety w każdej miejscowości, spory ruch. Wszyscy jadą jak chcą i to w sumie był jedyny minus dzisiejszego dnia. Samopoczucie bardzo dobre, więc jestem zadowolony;)

A wieczorkiem nad jeziorkiem;)

Tour de Garda - dzień 4

Wtorek, 9 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Schemat dnia taki sam jak wcześniej. Dla mnie ciężki dzień, bo na początku kręciło mi się fatalnie, ale na szczęście z każdym kolejnym kilometrem jechało mi się lepiej, więc w sumie jestem zadowolony. Jednak nadal jeżdżę sam, bo Rafał i Tomek, mają jak dla mnie za mocne tempo, a jak mam dobrze wykonać ćwiczenie to muszę jechać sam;)

Z Tomkiem:

A tu z Rafałem:

I jeszcze widoczek:

Tour de Garda - dzień 3

Poniedziałek, 8 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

3 dzień pobytu we Włoszech. Rano przed treningiem rozruch, jak w każdy dzień zresztą:

I o 10 zaczynamy trening. Trasa podobna bardzo jak w dni poprzednie. Generalnie trenowaliśmy głownie na jednej górze, podjeżdżając ją z różnych stron. Dodatkowo na zakończenie dochodził jeszcze 15 kilometrowy podjazd. Temperatura wciąż wysoka, ale jeździ się genialnie;)

Tour de Garda - dzień 2

Niedziela, 7 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Dzisiaj pierwszy konkretny trening. Niestety teraz już dokładnie nie potrafię powiedzieć co było w dany dzień, dlatego ograniczę się do fotorelacji, niż jakiegoś dłuższego opisu. Dzień dosyć długi i męczący.

Tour de Garda - dzień 1

Sobota, 6 sierpnia 2011 · dodano: 23.08.2011 | Komentarze 0

Propozycję wyjazdu dostałem od Rafała, za co od razu bardzo dziękuję. I tak leciały kolejne dni, aż nadszedł piątek, a więc dzień wyjazdu. Podróż zajęła nam całą noc i w sobotę rano docieramy na miejsce. Najpierw sprawy organizacyjne i nawet nie rozpakowując się, ubieramy ciuchy kolarskie i ruszamy na pierwszą jazdę po górach.

Temperatura wysoka jak cholera. Dla mnie tutejsze góry stanowiły nie małe wyzwanie. ale dla tych widoków, wjeżdżałem z chęcią. Chłopaki dość szybko mi odjeżdżają i swoim równym tempem jadę sobie do góry. Niestety nie mieliśmy dzisiaj aparatu, więc z trasy zdjęć nie będzie. Po wjechaniu na górę, przyjemniejsza część, z drugiej strony tego wzniesienia, krótka pętla po okolicach i wracamy na nasz kamping.

Wrażenia z 1 jazdy po tutejszych drogach super. Jest ciężko, jak dla mnie, ale jest po co wjeżdżać;)

Taki widok mieliśmy wychodząc z domku: