avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Marzec, 2012

Pierwsza setka sezonu ;)

Środa, 28 marca 2012 · dodano: 28.03.2012 | Komentarze 0

Z Gumisiem umówiłem się wczoraj, a Tomasz, który też miał jechać, niestety nie mógł bo coś mu wypadło. Do naszej dwójki dołącza jeszcze mój tata, także jedziemy we trójkę.

Ruszamy około 15.30, kierując się do Wir, dalej Puszczykowa i Rogalinka. Tutaj jechało się elegancko, gdyż wiatr cały czas nas pchał. Dalej odbijamy na Wiórek i tutaj wiatr zmienia się w boczny, ale w momencie gdy zaczyna się las, jedzie się całkiem dobrze. Z Wiórka jedziemy na Czapury i następnie skręcamy w prawo, kierując się na Głuszynę. Ponownie jedziemy z wiatrem, dalej na Daszewice, wiatr lekko z boku i na koniec pod wiatr do Czapur. Takim oto sposobem zataczamy kółko. Powtarzamy tą pętle jeszcze dwukrotnie i po skończeniu 3 okrążeń kierujemy się już w stronę domu. Podobnie jak w pierwszą stronę w lesie jedzie się bardzo fajnie. Wiatr prawie w ogóle nie przeszkadza. Ponownie daje się we znaki w Rogalinku gdzie skręcamy na Mosinę i znowu jest pod wiatr. Dalej do Puszczykowa i Wir jest znośnie, drzewa jednak pomagają:) Po dojechaniu do Lubonia, na chwilę zatrzymujemy się u mnie w domu, Gumiś bierze książkę i bluzę i jadę z nim do Głuchowa. Cały czas pod wiatr, ale za to z powrotem do domu miałem elegancko z wiatrem ;)

Mimo silnego wiatru, bardzo dobrze mi się dzisiaj kręciło. Temperatura pozwoliła na jazdę w krótkim rękawku i krótkich spodenkach, także super ;)

Dzięki za wspólną jazdę!

Rower:

Kórnik

Niedziela, 25 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 2

Miałem iść rano, ale jakoś mi się nie chciało i ostatecznie zgadałem się z Tomkiem, gdyż on jechał rozjazd. Umówiliśmy się o 16.30 w Rogalinie.

Ubrałem się, idę do garażu a tam niespodzianka. Brak powietrza w tylnym kole. No nic, pożyczam rower od taty, za co bardzo dziękuję i ruszam. Miałem mały poślizg, więc nieco się musiałem streszczać. Do Rogalina docieram ze średnia 33 km/h. Tak się spieszyłem, a jeszcze byłem przed Tomkiem. W końcu dojeżdża i jedziemy przez Radzewo, spokojnym tempem, w końcu rozjazd. Przed Kórnikiem krótki sprint, dalej jedziemy do Tomka. Mała rundka na nowym rowerze, kanapka z dżemorem (dzięki), trochę pogadaliśmy i przed 18 ruszam do domu.

Jechało mi się bardzo fajnie, bo w lesie wiatr, aż tak bardzo nie przeszkadza, więc prędkość cały czas koło 33 ;) Po drodze dogania mnie skuterek, więc chwytam się koła i tak z 2 km sobie za nim przejechałem z prędkością między 42-44 km/h. Dalej do Rogalinka ponownie swoim tempem.

Tutaj dogania mnie tata, który był na przejażdżce motorem, no i siadam mu na koło i tak jadę za nim, aż do domu. Na chwilę tylko się zgubiłem, ale tata poczekał ;)
Prędkość między 35-45 km/h ;)

avg cad 91

Podsumowując, bardzo fajny wyjazd. W lesie wiatr, nie sprawiał, aż takich problemów, słoneczko świeciło, więc było przyjemnie. Dzięki za pożyczenie roweru i potem użyczenie koła;) A Tomaszowi za wspólną jazdę ;)
Kategoria Samotnie, Zaplanowana

Pętle...

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 25.03.2012 | Komentarze 0

Na dzisiaj w planach 2 godziny jazdy, bo na więcej niestety nie mam czasu. Ruszamy z tatą chwilę przed 12. Najpierw do Komornik, dalej do Głuchowa, Chomęcic i Konarzewa. Tutaj wjeżdżamy sobie na naszą pętle, czyli jedziemy do Dopiewa, potem Trzcielin i ponownie Konarzewo. Następnie powtarzamy jeszcze raz tą sama pętle.

Po dojechaniu do Konarzewa po raz 3 rozdzielamy się, tata jedzie dalej swoją trasą, a ja kieruję się do Skórzewa. Do Dąbrówki jechało się super. Długa prosta, wiatr w plecy i prędkość cały czas powyżej 45 km/h ;) Z Dąbrówki jadę do Skórzewa, Plewisk i następnie już prosto do domu.

Super pogoda dzisiaj była na rower. Wiatr znikomy, prawie w ogóle go nie było, słońce i przyzwoita temperatura ;) Całkiem dobrze dzisiaj mi się jechało. Dzięki za wspólna jazdę ;)
Kategoria Szosa, Zaplanowana

Wiosna!

Środa, 21 marca 2012 · dodano: 21.03.2012 | Komentarze 0

Wczoraj umówiłem się już z Gumisiem na dzisiejszą jazdę. Przyjechał po mnie koło 12 i od razu ruszamy na trasę.

Najpierw do Puszczykowa, elegancko z wiatrem. Dalej do Rogalinka, nadal z wiatrem w plecy i następnie odbijamy w stronę Wiórka. Tutaj wiatr zmienia się w boczny, ale jedziemy sobie obok siebie i tak w potoku słów droga zleciała bardzo szybko. Jadąc tak sobie przez Wiórek i Czapury docieramy na Starołękę i odbijamy na Głuszunę, dalej do Daszewic i wracamy z powrotem do Czapur, zataczając fajne kółko.

Kolejnym punktem wycieczki staję się Malta, niestety kawałek przez miasto, ale tragedii nie ma. Na Malcie robimy 2 kółeczka. Z jednej strony super z wiatrem, z drugiej trzeba było trochę powalczyć.

Na chwilę się zatrzymaliśmy na fotkę. Jak widać nawet jezioro Maltańskie jest wzburzone, więc trochę wiało:

Z Malty jedziemy do Doroty, gdzie dostaliśmy herbatkę z cytryną, oczywiście i jeszcze gorący kubek :D Pogadaliśmy, pośmialiśmy się, a nawet poznaliśmy tajniki dobrego wzbogacenia się w pewne napoje ;)

Ostatni odcinek to jazda Hetmańską, Drogą Dębińską do Lubonia (za ciężarówka), później wzdłuż autostrady, aż w końcu docieramy do Komornik, gdzie się rozdzielamy. Na zakończenie jazda z wiatrem do samego domu.

Bardzo udany początek wiosny. Dzisiaj jechało mi się bardzo dobrze. Dzięki Gumiś za wspólne kręcenie i do następnego razu!! :)
Kategoria Przed siebie, Szosa

Przerywnik ;)

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 1

Czasu na dłuższą wycieczkę nie miałem, bo trzeba troszkę posiedzieć przed książkami. W sumie już nie miałem nigdzie jechać, ale zrobiłem sobie po 16 chwilę przerwy i wyskoczyłem na małą pętlę. Jechało mi się super ;) Jedynie lekki wiatr momentami przeszkadzał.

Luboń - Głuchowo - Palędzie - Skórzewo - Poznań - Luboń.

...a potem terenowo ;)

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 0

Po obiadku, zmieniłem buty i rower, przyjechał Paweł i ruszyliśmy na wycieczkę. Cel: pokazanie Pawłowi tutejszych ścieżek i terenów.

Dojeżdżamy do nadwarciańskiego szlaku rowerowego i jedziemy sobie nim do Puszczykowa. Całkiem sporo ludzi spacerujących, biegających jak i tych na rowerach, ale co się dziwić jak taka piękna pogoda. Po drodze chwila przerwy na jakieś fotki:

Mój kompan:

Jest ok ;)

Po dojechaniu do Puszczykowa, jedziemy kawałek asfaltem do Mosiny, aby wjechać na Osową Górę. Na górze sobie pogadaliśmy, wszamaliśmy po batonie i jedziemy w dół do Kociołka. Następnie do Góreckiego, gdzie było sporo ludzi, ale jechało się bardzo fajnie.

Dalej kawałek Greiserówką, aby po chwili zjechać nad Jarosławiec:

To był ostatni punkt naszej wycieczki. Kierujemy się już w stronę Lubonia, jadąc przez Wiry.

Bardzo fajna wycieczka. Mam nadzieję, że tereny się podobały i jeszcze nie raz tu pośmigamy ;) Dzięki wielkie za wspólną jazdę i do następnego!

Podsumowując dzisiejszy dzień był bardzo udany. 2 super wycieczki. W sumie był to mój dopiero drugi dzień z rowerem w tym roku i całkiem ładny dystans dzisiaj wyszedł. Łącznie zrobiłem dzisiaj 86 km ;)
Kategoria Przed siebie

Najpierw szosowo...

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 0

Razem z tatą ruszamy parę minut przed 11. W planach około 2 godziny jazdy. Na początek do Komornik, dalej do Głuchowa i Konarzewa. Tam odbijamy w prawo i dojeżdżamy do Dopiewa. Dalej jedziemy na Stęszew, aby w Trzcielinie odbić ponownie na Konarzewo. Robimy drugą taką samą pętle i po ponownym dojechaniu do Konarzewa rozdzielamy się. Ja wróciłem już do domu, bo w planach jeszcze popołudniowa wycieczka z Pawłem, a tata robi kolejną pętlę. Powrót już spokojnie z wiatrem, więc jechało się bardzo przyjemnie. W domu obiadek i w drogę, ale o tym w kolejnym wpisie ;)

Ogólnie na początku jechało mi się ciężko, ale z każdym kolejnym kilometrem było lepiej. Pogoda przepiękna! Dzięki za wspólne kręcenie! :)
Kategoria Szosa, Zaplanowana

First time!

Środa, 14 marca 2012 · dodano: 14.03.2012 | Komentarze 1

Wreszcie udało się rozpocząć sezon w 2012 roku ;)

Wczoraj zgadałem się z Gumisiem. Dzisiaj przyjechał po mnie i ruszyliśmy do Mosiny. Nie mieliśmy pomysłu na trasę, więc pojechaliśmy do Czempinia, dalej do Głuchowa. Następnie DK5 w stronę Stęszewa. Wiatr cały czas przeszkadzał. Przez większość drogi przedni, momentami boczny. Na koniec pojechałem na chwilę do Gumisia i potem już prosto do domu.

Pierwszy wyjazd tego roku zaliczony. Mam nadzieję, że następne będą już regularnie. Ogólnie wypad fajny, ale wiatr nie chciał pomagać.

Dzięki Gumiś za wyjazd i do następnego! ;)