avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Lipiec, 2012

Szosowy standard

Poniedziałek, 30 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Nieco ograniczony czas dzisiaj miałem, więc tylko na chwilę, trasą standardu. Do Dopiewa pod wiatr, natomiast z powrotem z wiaterkiem w plecy jechało się dużo przyjemniej. Tempo spokojnie, temperatura w sam raz ;)

Luboń - Plewiska - Skórzewo - Dopiewo - Konarzewo - Głuchowo - Komorniki - Luboń.

Treningowo ;)

Sobota, 28 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj z Rafałem i tatą. Umówiliśmy się na Starołęce. Na początek spokojny dojazd. Średnia 25 km/h. Chwilę oczekiwania i zjawia się Rafał z Pawłem. Od razu ruszamy w stronę Rogalinka. Na początku spokojnie, następnie 10 minut tempa, 5 minut spokojniejszej jazdy i tak jeszcze 4 serie. Jechaliśmy dalej w stronę Kórnika i Śremu. Kawałek za Śremem krótka przerwa na zimną cole, ponieważ żar lał się z nieba. Do Rogalina jeszcze kilka mocnych zmian, a później już duzo spokojniej, rozjazdowo przez Rogalinek, gdzie się rozdzielamy, do Puszczykowa i Lubonia. Średnia z samego treningu to 36 km/h, także nieźle ;)

Dzień jak najbardziej udany ;) Dzięki wszystkim za wspólne kręcenie!

Biedrusko

Wtorek, 24 lipca 2012 · dodano: 31.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj umówiłem się na rower z Rafałem. Na początek bardzo spokojny dojazd na Maltę. Chwilę poczekałem i w 3 osobowym składzie, był jeszcze Tomek, ruszamy w stronę poligonu. Trasa zleciała szybko. Równe tempo po zmianach i jedzie się bardzo dobrze. Następnie na poligonie 10 minut tempa i kilka sprintów oraz mocniejszych zrywów. Cały czas jechało mi się dobrze. Nadszedł czas powrotu. Znowu po zmianach, i tak w końcu wyszedłem na zmianę pod górkę i niestety po zejściu z niej nie byłem wstanie już chwycić koła. Nogi odmówiły i do Poznania już dojeżdżam samotnie w nieco spokojniejszym tempie. Po drodze wjechałem na chwilę jeszcze do Doroty, aby uzupełnić nieco bidony (dzięki!) i wracam spokojnie do domu.

Zmęczony, ale zadowolony, ponieważ jechało mi się dzisiaj bardzo dobrze ;) Dzięki za trening!

Malta

Niedziela, 22 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Obejrzałem sobie tour de france, chwilę jeszcze posiedziałem i stwierdziłem, że przejadę się na Maltę, tak sobie luźno pokręcić. Przejazd przez miasto w obie strony spokojny. Na Malcie ludzi nie za dużo, jeździło się całkiem dobrze. Pogawędka ze znajomymi i powrót do domu ;)

Terenowo

Wtorek, 17 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Po 18 napisał do mnie Mateusz z propozycją wyjścia na rower do WPN-u. Pogoda w kratkę, ale stwierdziłem, że się przejadę. Spotykamy się w Luboniu i jedziemy do Wir, gdzie wjeżdżamy do WPN-u. Standardową trasą nad Góreckie, dalej Kociołek i podobnie jak ostatnio z Tomkiem, do źródełka. Wjeżdżamy na interwały, później czarny szlak, którym dojeżdżamy nad Góreckie. Wracamy do Wir, następnie odprowadzam jeszcze kawałek Mateusza i wracam do domu.

Cały brudny, ale zadowolony, bo jeździło się bardzo fajnie ;)
Kategoria Przed siebie

Działka

Piątek, 13 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Pogoda trochę niepewna i ponura, ale koło 16 ruszamy z tatą na działkę. Na początek odcinek, którego nie lubię. Przejazd przez miasto na Starołękę nie należy do miłych. Dalej jedziemy do Krzesin, Tulec i Kostrzyna. Przejeżdżamy przez główną drogę i bocznymi, wzdłuż drogi ekspresowej jedziemy w stronę Gniezna. Jedzie się bardzo fajnie, bo prawie nic nie jeździ, a od pewnego momentu kompletnie nic, gdyż jest zakaz wjazdu, ale przejechać się da ;) Po kilku kilometrach odbijamy na Czerniejewo. Wiatr lekko przeszkadzał, ale po zmianach idzie całkiem sprawnie. Z Czerniejewa jedziemy na Witkowo. Tutaj podobnie jak wcześniej, wiatr bez zmian i nic szczególnego się nie działo. Kolejnym punktem jest Powidz, do którego równie sprawnie docieramy. Z Powidza jedziemy na Smolniki Powidzkie. Ten odcinek niestety jest z bardzo zła nawierzchnią, pełną dziur, co zmusza do zwolnienia. Na koniec przez okoliczne wioski i szuter docieramy na działkę. Wreszcie dzięki temu, że temperatura była niższa, spokojnie starczyło picia i nie trzeba było się zatrzymywać po drodze.

Dzięki za wspólną jazdę!

WPN ;)

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 22.07.2012 | Komentarze 0

Umówiłem się z Tomkiem na Osowej. Dojeżdżam tam przez WPN. Jadę najpierw nad Jarosławiec, dalej Góreckie, Kociołek i jestem na Osowej. Zjeżdżamy torem na dół, następnie asfaltem do góry, zjazd do Kociołka i potem wjazd do źródełka. Szybkie napełnienie bidonu i szukamy ścieżki, aby dotrzeć na słynne interwały. W końcu ją znaleźliśmy. Bardzo fajna zabawa i super odcinek ;) Dalej jedziemy do czarnego szlaku i nim wracamy na Osową. Zjazd do Mosiny i po chwili się rozdzielamy. Wracam szlakiem nadwarciańskim do Lubonia.
Kategoria Przed siebie

Bummm :D

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 09.07.2012 | Komentarze 0

Czasu za dużo nie miałem, więc znowu wybór padł na pętlę przez WPN. Trasa taka jak ostatnio, czyli najpierw do Wir, dalej przez WPN nad Jarosławiec. Tam kółko dookoła jeziora. Następnie nad Góreckie, Kociołek i Osowa. Zjeżdżam torem, gdzie zaliczam lot przez kierownicę. Z Mosiny jadę do Puszczykowa i szlakiem nadwarciańskim dojeżdżam do Lubonia i jestem w domu.

Rower:

Ależ upał...

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 3

Wyjeżdżam o 17 i jadę do Mosiny, gdzie umówiłem się z Tomkiem. Czekam na niego ponad 10 minut, a gdy się zatrzymałem to momentalnie byłem mokry. W końcu przyjeżdża i ruszamy w stronę Śremu. Cała droga obok siebie przy rozmowie, droga zlatuje bardzo szybko. 10 km przed Śremem zaczynamy jechać po zmianach, z prędkością 41-42. Jechało się dobrze:) W Śremie średnia 34.5 km/h także całkiem niezła. Dalej jedziemy do Zaniemyśla, znowu obok siebie i już spokojniej. Na koniec wspólnej jazdy również spokojnie do Kórnika. Na chwilę wchodzę do Tomka po picie i małe szamanko. Bardzo dziękuję! O 20 ruszam do domu. Jadę sobie koło 35 km/h. Jedzie się idealnie. Do domu dojeżdżam nieco zmęczony, ale zadowolony.

Dzięki za wspólną jazdę, a tacie dziękuję za użyczenie roweru. Nowe nabytki sprawdzają się w 100% ;))

avg cad 88

Pętelka ;)

Środa, 4 lipca 2012 · dodano: 05.07.2012 | Komentarze 0

Razem z tatą ruszamy parę minut po 18. Trasa prawie taka jak ostatnio. Najpierw przez Plewiska, Dopiewo i Trzcielin do Stęszewa. Dalej jedziemy prosto do Mosiny, nie odbijamy jak ostatnio. Na koniec bardzo szybki kawałek do Lubonia i jesteśmy w domu ;)