avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Kwiecień, 2013

Większą ekipą ;)

Czwartek, 25 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj tak w ostatniej chwili zabrałem się z resztą ekipy. Wróciłem do domu, szybko się ubrałem i ruszamy;)

Jedziemy dzisiaj w 5 osobowym składzie: tata, Adam, Sławek, chyba Krzychu :P i ja. Jedziemy do Komornik, dalej Konarzewo, Trzcielin i Dopiewo. Wiatr niekorzystny ale po zmianach jedzie się całkiem fajnie. Później robimy dwie pętle po okolicznych wioskach. W między czasie kilka zaciągów, ucieczek i takich tam;) Na koniec z Chomęcic spokojnie już, rozjazdowo do Lubonia. Jadę jeszcze odprowadzić Adama i wracam do domu.

Jeździło mi się dzisiaj nawet dobrze...jest coraz lepiej ;)

W między czasie...

Środa, 24 kwietnia 2013 · dodano: 25.04.2013 | Komentarze 0

Wcześniej wróciłem z uczelni specjalnie, żeby zdążyć jeszcze przed angielskim przejechać się gdzieś. Zjadłem obiad i parę minut po 16 wyjechałem sobie na trening.

Trasa pomału standardowa ostatnimi czasy, czyli Komorniki, Konarzewo, Trzcielin i Dopiewo. Ten kawałek cały czas pod wiatr...jechało mi się średnio. Dalej jadę do Dąbrówki, gdzie wjeżdża na drogę równoległa do S5, a następnie jadę do Plewisk. Tutaj cały czas z wiatrem, więc jechało się elegancko. Czasu coraz mniej więc jadę do Komornik i dalej miałem jechać już do domu, ale spotkałem Adama i Sławka, więc przejechałem się z nimi jeszcze kawałek. Pojechałem z nimi do Dopiewa, ale tym razem pod wiatr tempo 10 km/h większe niż jak jechałem sam. W Dopiewie kieruję się już do domu, bo czasu miałem już na prawdę bardzo mało. Na szczęście wiatr pomagał, więc w ekspresowym tempie znalazłem się w domu;)

Stówka :)

Niedziela, 21 kwietnia 2013 · dodano: 05.05.2013 | Komentarze 0

Zapomniałem o tej wycieczce i teraz znalazłem kartkę więc dodam :)

Z Lubonia ruszamy po 15 z tatą i Adamem. Jedziemy przez Komorniki i Chomęcice do Konarzewa, gdzie zgarniamy Pawła i jedziemy dalej. Pojechaliśmy sobie w stronę Zakrzewa. Następnie chyba dwie pętle po okolicznym wioskach. Po drodze kilka mocniejszych pociągnięć, skoków, ale ogólnie fajnie po zmianach jedziemy.

Tata musiał być przed 18 w domu, więc jedziemy wszyscy do Lubonia, tata się odłącza, a my jedziemy dalej. Robimy pętle po Luboń-Wiry-Komorniki, gdzie Adam wraca do Lubonia, a ja jadę odprowadzić Pawła.

Jedziemy przez Głuchowo, Dopiewo do Trzcielina. Tam zawracamy i kierujemy się już w stronę domów. Paweł jedzie ze mną jeszcze do Chomęcic, gdzie się rozdzielamy i spokojnie wracam już sam do domu. Na koniec mała runda po Luboniu i jestem w domu ;)

Po mieście...

Piątek, 19 kwietnia 2013 · dodano: 19.04.2013 | Komentarze 0

W końcu musiałem zrobić to co obiecałem, a że nie chciało mi się jechać komunikacją miejską, wziąłem szosę i pojechałem do Doroty na Piątkowo. W pierwszą stronę jechało się lepiej bo mnie samochodów, więc nie trzeba było się przeciskać. Natomiast z powrotem więcej jazdy między samochodami, ale radość z przejechania z ronda obornickiego na górczyn, szybciej niż samochody ogromna ;)

Wieczorkiem ;)

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 19.04.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj na uczelni do 17 prawie, więc na rower dopiero po 18 jadę razem z tatą. Jedziemy sobie do Komornik, Konarzewa, Dopiewa i kierujemy się w stronę domu. Jedziemy do Skórzewa i dalej już prosto do domu.

Bardzo przyjemna wieczorna przejażdżka :)
Kategoria LP, Przed siebie, Szosa

Spokojna przejażdżka

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Myślę, że spokojnie można to nazwać przejażdżką ;)Bardzo spokojnie i bez pośpiechu, korzystając z pięknego słońca. Trasa momentami taka jak wczoraj, czyli najpierw do Komornik, dalej Konarzewo i Dopiewo. Następnie jadę sobie do Dąbrówki gdzie skręcam na drogę wzdłuż S5 i dojeżdżam do Plewisk. Na koniec mała runda po Luboniu i jestem w domu ;)

Szosowo ;)

Sobota, 13 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Początkowo dziś był w planach dłuższy wyjazd z Gumisiem, ale z powodu braku czasu nastąpiła zmiana planów i nieco krótsza trasa. Ruszamy o 10 ode mnie z domu w 6 osobowym składzie. Jedzie jeszcze z nami mój tata, Adam i jego dwóch znajomych.

Najpierw do Komornik, a następnie przez okoliczne wioski, po mało ruchliwych drogach sobie podróżujemy. Raz bardzo przyjemnie bo z wiatrem, za chwilę więcej pracy pod wiatr, ale jest fajnie ;) Dojeżdżamy do Dopiewa, gdzie znajomi Adama wracają już do domu, a my kręcimy sobie jeszcze dwie pętle pobliskimi drogami. Tempo momentami mocne....po zmianach, czasem jakiś zryw:)

Kierując się już w stronę domu dopada nas małe oberwanie chmury i pada sobie grad. Na szczęście to było zjawisko bardzo chwilowe i bez problemów dojeżdżamy do Głuchowa gdzie zostawiamy Pawła i jedziemy już bardzo spokojnie do Lubonia. Na koniec odprowadzamy Adama i wracamy do domu. Od Głuchowa do samego domu tempo było już na prawdę turystyczne;)

Dzisiejszy wyjazd już w zdecydowanie lepszym samopoczuciu niż poprzednie. Dzięki wszystkim za wspólną jazdę ;)
Kategoria LP, Szosa, Zaplanowana

HR max:202 (100%)
HR avg:163 ( 80%)
Kalorie: 2416 kcal

Pierwsza jazda...

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Komentarze 0

Na dzisiaj umówiłem się z Mateuszem na jakiś trening. Dziś też pierwsza jazda nowym rowerem ;)

Spotykamy się w Łęczycy i jedziemy sobie do Mosiny. Dalej śmigamy w stronę Śremu, elegancko część trasy z wiatrem ;) Tam krótka przerwa na cole i jedziemy na Rogalin. Tutaj cały czas pod wiatr, ale Mateusz nieźle jechał, z czego ja korzystałem. Następnie już luźniej do Puszczykowa i spokojnie do Łęczycy gdzie się rozdzielamy.

Do domu dojeżdżam zmęczony ale zadowolony z treningu. Jeszcze wiele pracy przede mną, ale będzie dobrze ;) Wielkie dzięki Mateusz za użyczenie koła :) Rower jest super!