avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Czerwiec, 2012

Szosowo

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 0

Razem z tatą po porannych opadach ruszamy. Jedziemy sobie przez Plewiska, Palędzie, Dopiewo, Trzcielin do Stęszewa. Dalej szybko i sprawnie w stronę Mosiny. Po drodze odbijamy na Brodnicę i robiąc małą pętle docieramy do Mosiny. Następnie szybko do Łęczycy, gdzie odbijamy do Wir i już spokojnie dojeżdżamy do Lubonia.

Wysoka temperatura i minimalny wiatr dzisiaj, więc jechało mi się bardzo dobrze ;) Dzięki za jazdę!
Kategoria Szosa, Zaplanowana

Malta

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 21.06.2012 | Komentarze 0

Wyjeżdżam o 18.30 i jadę sobie na Maltę. Przejazd przez miasto sprawny i szybki. Na Malcie 4 kółka, przy sporym ruchu pieszych, którzy chodzą jak święte krowy. Następnie na chwile na polibudę, posiedzieć ze znajomymi i powrót do domu tą samą drogą.

Kórnik

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 0

Koło 17 między jednym deszczem, a drugim ubrałem się i ruszyłem do Kórnika. W Luboniu drogi mokre, ale w Puszczykowie asfalt był już suchy. Po drodze mijam wypadek samochodowy, więc zrobił się mały korek. Dalej przez Rogalinek i Rogalin jadę prosto do Kórnika. Spieszyłem się, żeby zdążyć przed deszczem, ale i tak 2 km przed Kórnikiem dopadł mnie deszcz. Z godzinę posiedziałem u Tomka, który poczęstował mnie makaronem za co dziękuję. W między czasie przyjechali Irlandczycy na nocleg i potem ruszyłem sobie do domu. Cała droga powrotna w słońcu i na mokrej drodze. Jechało mi się bardzo dobrze, wracając taką samą drogą. Nieco brudny, ale zadowolony, że w końcu zrobiłem kilka kilometrów;)

No i zmokłem...

Niedziela, 10 czerwca 2012 · dodano: 10.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj Gumiś wracał ze Słubic, więc postanowiłem mu trochę pomóc w końcówce i wyjechałem po niego. Umówiliśmy się w Buku, jednak wyjechałem nieco za późno i musiałem trochę nadgonić. Jechało mi się bardzo dobrze, efektem czego była średnia 34 km/h po dojechaniu do Buku. Kawałek przed zaczęło kropić, a gdy spotkałem się z Pawłem, rozpadało się na dobre. Jedziemy sobie koło siebie, cały czas rozmawiając i nigdzie się nie spiesząc ;) Deszcz sobie padał a my dojechaliśmy do Stęszewa. Następnie kawałek DK 5, aby potem odbić na boczne drogi i robiąc rundę przez okoliczne wsie, dojeżdżamy do Głuchowa. Na zakończenie szybki przejazd przez Komorniki i jestem w domu.

Nawet mimo tego deszczu jechało się bardzo fajnie ;) Wielkie gratulacje dla Gumisia za weekendowy wyczyn, ale o tym więcej wkrótce na jego blogu ;) Dzięki bardzo za wspólną jazdę!
Kategoria Szosa, Zaplanowana

Stówka ;)

Czwartek, 7 czerwca 2012 · dodano: 07.06.2012 | Komentarze 3

Ruszamy z tatą koło 11. Temperatura na tyle wysoka, że można jechać na krótko. Na początek trasa taka jak w niedzielę, czyli przez Mosinę do Czempinia, a dalej jedziemy na Racot. Jedzie się bardzo fajnie, bo w lesie wiatr nie ma żadnego znaczenia ;) Z Racotu jedziemy drogą wojewódzką do Kopaszewa. Tutaj jedzie się bardzo fajnie, gdyż wiatr nam pomagał, więc kilometry szybko uciekają ;) Następnie jedziemy przez Turew i kilka innych mniejszych miejscowości, aby znowu dojechać do Czempinia. Kolejnym punktem trasy jest Brodnica. Znowu odcinek z wiatrem sprzyjającym. Dalsza część trasy identycznie jak w niedzielę, czyli do Mosiny i potem już prosto do Lubonia.

Jechało mi się dzisiaj bardzo dobrze. Przez chwilę miałem lekki kryzys, ale szybko sobie poszedł ;)Dzięki za jazdę ;)

I stuknęło 2 000 km w tym sezonie ;)

Wreszcie :)

Niedziela, 3 czerwca 2012 · dodano: 03.06.2012 | Komentarze 0

Na dzisiaj umówiłem się z Pawłem w Kościanie na jakąś małą wspólną pętlę. Wyjeżdżam z tatą parę minut po 11 i ruszamy w stronę Czempinia. Jechało się bardzo fajnie mimo to, że wiatr czasami nie pomagał. Droga zleciała szybko i nim się obejrzałem byliśmy w Czempiniu, gdzie czekał na nas już Paweł. Średnia z tego odcinka ponad 32 km/h. Już we trójkę ruszamy spokojnie przez okoliczne wsie i docieramy do Kościana. Dalej również przez okoliczne wioski jedziemy do Czempinia, zataczając tym samym kółko. Tutaj się rozdzielamy i Paweł wraca do domu, a my ciśniemy dalej do Lubonia. Trasa trochę inna niż w pierwszą stronę. Jedziemy przez Brodnicę do Mosiny. Wiatr w większości z boku, ale pomagał. Jedynie od Puszczykowa do Lubonia wiatr przeszkadzał, ale mimo to jechało mi się bardzo dobrze.

Bardzo fajny wypad. Wreszcie pogoda i wolny czas pozwoliły na jakiś wyjazd. Dzięki Pawłowi za wspólną pętlę ;) No i oczywiście dzięki tacie za wspólne kręcenie;)