avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Tradycyjnie

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 0

Trochę czasu już minęło od tego wyjazdu, więc szczegółów nie pamiętam. Jazda z tata i Adamem, tradycyjnie po okolicznych miejscowościach.
Kategoria LP, Szosa, Trening

Słupca ;)

Wtorek, 9 lipca 2013 · dodano: 17.08.2013 | Komentarze 0

Kolejny już wyjazd do Słupcy :) Trasa już się tu pojawiała, teraz jechałem identycznie więc nie będę już tego opisywał. Wiatr po raz kolejny przednio-boczny. Jedynie przez około 10 km idealnie w plecy i wtedy to się jechało ;) Ogólnie jechało się bardzo fajnie, a w nagrodę dostałem zimne piwo ;)

Powrót ze względu na pogode PKP ;)

Na uczelnie

Poniedziałek, 8 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Musiałem na chwilę podjechać na uczelnie, więc żeby nie marnować czasu na autobus i tramwaj, wziąłem szose i szybko podskoczyłem. Pogoda super, a droga bez żadnych przygód ;)

Wieczornie z Gumisiem

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Już w czwartek umówiłem się z Gumisiem. Wracam do domu i chwilę po 18 jadę już po niego. Z Głuchowa ruszamy w stronę Więckowic. Na początku jedziemy sobie obok siebie, rozmawiając, jednak wiatr w twarz wymusił jazdę po zmianach. Od razu idzie szybciej i łatwiej ;) Z Więckowic do Buku jedziemy z wiatrem bocznym, ale tempo nieco mocniejsze już, a z Buku do Stęszewa lecimy z wiatrem także jedzie się bardzo fajnie. Dalej DK5 jedziemy do Szreniawy, gdzie odbijamy znowu na boczną drogą i rozmawiając dojeżdżamy do Głuchowa, gdzie Gumiś odbija do domu, a ja lece do Lubonia.

Fajnie się dzisiaj jechało. Oby więcej takich wyjazdów ;) Dzięki!
Kategoria LP, Szosa, Zaplanowana

Nie tak miało być...

Czwartek, 4 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

Na dzisiaj umówiłem się z Gumisiem na szosę. Rano zmiana decyzji, że jedziemy MTB w stronę Pobiedzisk. Jednak ostatecznie nie mogłem odjeżdżać zbyt daleko od domu, więc zaproponowałem Gumisiowi, że podjadę po niego szosą i odprowadzę go na Maltę. Udałem więc się do Głuchowa i w momencie kiedy już wychodziliśmy przyjechała nowa korba Pawła. Spakował ją więc do sakwy i pojechaliśmy do serwisu, żeby od razu mu ją wymienili. Miało być szybko, a wyszło cholernie długo. Ponad godzina spędzona w serwisie spowodowała, że nie było już po co jechać na Maltę, więc wracamy do Komornik. Umówiliśmy się na 18, żeby pojechać szosami, ale niestety burza pokrzyżowała plany i z roweru nic nie wyszło.

Zakręcony dzień, miało być sporo roweru, a wyszło niewiele, ale mówi się trudno ;)
Kategoria LP, Przed siebie, Szosa

Pod wieczór :)

Środa, 3 lipca 2013 · dodano: 08.07.2013 | Komentarze 0

W ciągu dnia trochę było do zrobienia więc wieczorem wyszedłem na chwilę pokręcić bez większego spinania. Dzisiaj pojechałem sobie po okolicznych wsiach. Między innymi do Zakrzewa, a wróciłem sobie przez Skórzewo i Komorniki.

Przyjemnie ;)
Kategoria LP, Przed siebie, Szosa

Wakacyjnie :)

Wtorek, 2 lipca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Sesja się skończyła, w weekend opita więc dzisiaj wreszcie można było wyjść na rower ;) Trasa może niezbyt długa, ale zawsze coś. Jadę sobie do Mosiny, dalej w stronę Śremu i odbijam na Grzybowo. Dojeżdżam do trasy Mosina - Czempiń i wracam z powrotem do Mosiny. Powrót do Lubonia tak samo jak w pierwszą stronę ;)

Udało się nie zmoknąć ;)

Poniedziałek, 24 czerwca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Ciemne chmury krążyły dzisiaj nad Luboniem, ale zdecydowaliśmy się chociaż na godzinę pojechać. Jadę z tata i Adamem. Od razu ruszamy dosyć mocno. Najpierw Komorniki, Chomęcice, Konarzewo, Trzcielin. Prawie cały czas pod wiatr, ale jedzie się bardzo dobrze. Powrót tą samą drogą, bo chmury robiły się coraz bardziej ciemne, a zmoknąć nie chcieliśmy. Tempo cały czas niezłe, aż do Komornik, gdzie zwolniły nas muldy i światła. Do Komornik średnia wynosiła 36 km/h. Na koniec już spokojniej do domu. Krótki ale mocny trening ;)

Wieczorkiem

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

W tygodniu nie miałem czasu, żeby wyjść na szosę, a dzisiaj jakiś leniwy dzień więc dopiero wieczorem jak temperatura trochę spadła wyjechałem na krótką trasę. Miało być tak samo jak ostatnio czyli do ronda w Zakrzewie i z powrotem, ale w trakcie jazdy zmieniłem zdanie i pojechałem zamiast do Zakrzewa, w Dąbrówce dalej wzdłuż eski i wróciłem do Skórzewa. Następnie przez Plewiska wracam do Komornik, gdzie odbijam jeszcze w stronę Fabianowa i robię małą pętle do Lubonia i wracam do domu. Udało mi się dość mocno pojechać te 30 km ;)

Miało być więcej ale i tak wyszło spoko :)

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 02.07.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj miałem jechać z tatą na dłużej, ale w ostateczności pojechaliśmy trochę krócej ale i tak było fajnie ;)

Ruszamy z domu koło 11 i kierujemy się przez Łęczycę do Mosiny, a dalej jedziemy w stronę Czempinia. Droga w lesie, więc wiatr nie ma zbyt znaczenia a co za tym idzie jedzie się bardzo dobrze. Z Czempinia jedziemy w stronę Racotu, potem jakimiś mniej uczęszczanymi drogami i okolicznymi wsiami dojeżdżamy do głównej drogi, którą jedziemy w stronę Śremu. Momentami wiatr dawał się we znaki na otwartych przestrzeniach ale jechać trzeba.

Sama droga do Śremu bez żadnych specjalnych przygód, wiatr nieco z boku ale jest ok. W Śremie przerwa na cole i batonika i ruszamy dalej w stronę Rogalina. Tutaj 10 km w tempie między 40 - 45 km/h, a dalej już normalnie koło 32 - 33 km/h ;) Z Rogalina przez Rogalinek, Puszczykowo i Łęczycę dojeżdżamy do Lubonia i wracamy do domu ;)