avatar Ten blog rowerowy prowadzi Jarzyna z miasteczka Luboń. Mam przejechane 21262.06 kilometrów w tym 1745.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 26.41 km/h.
Kontakt GG: 3482927

2013

2012

2011

2010

2009

liczniki

Tyle na razie mi się udało

Wykres roczny blog rowerowy Jarzyna.bikestats.pl

Amber Road 2013

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 01.09.2013 | Komentarze 0

Nadszedł w końcu dzień startu. Zbieramy się rano wszyscy do jednego samochodu i ruszamy walczyć do Gostynia. Na miejsce dojeżdżamy dość wcześnie, także ze spokojem można odebrać numery startowe, przygotować rowery, rozgrzać się i stawić się na starcie.

Start honorowy mieliśmy o 11:36 i stawiamy się na nim w składzie: Paweł, Adam, Paweł, tata, ja.

5,4,3,2,1...START!

Pierwsze 2 kilometry to spokojna jazda do startu ostrego. Także bez spiny dojeżdżamy na miejsce i czekamy:

Ponownie odliczanie no i startujemy! Początkowe kilometry do jazda pod wiatr, albo z wiatrem bocznym. Staramy się jednak trzymać równe w miarę mocne tempo. Każdy daje mocne zmiany i jedzie się bardzo dobrze:

Niestety zanim dojechaliśmy do odcinka z wiatrem Gumiś miał kryzys. Z wiatrem jechaliśmy praktycznie we 4 a Gumiś starał się trzymać koło i tak ładnie jechał z nami do około 70 km.

Gdzieś na odcinku z wiatrem:)

Staraliśmy się trzymać tempo ponad 40 km/h i w sumie udało nam się ;) Na końcu odcinka z wiatrem średnia była blisko 39 km/h ;) Niestety ostatnie 15 km to była prawdziwa walka z wiatrem i samym sobą. Na 80 kilometrze skurcze w udach spowodowały, że musiałem odpuścić kilka zmian, ale się nie poddałem i jechałem dalej:

Na szczęście na 85 km skurcze przeszły, więc wróciłem do pracy. W tym czasie pozostała 3 dawała z siebie wszystko. Ostatnie kilometry pokonujemy już szybciej:)

Gdzieś na ostatnich kilometrach :)

Na ostatnim kilometrze dałem z siebie już wszystko co miałem i dałem mocną zmianę doprowadzając zespół do mety:

Na mecie wszyscy zmęczeni, ale zadowoleni z uzyskanego wyniku. Każdy dał z siebie wszystko i pojechał tak mocno jak tylko był wstanie:) Dziękuję Wam za wspólną jazdę i gratuluję uzyskanego wyniku. Zakładaliśmy średnia 38 km/h i prawie się udało ;)

Wyniki:

Miejsce: 25/53
Czas: 2:26:57.20
Średnia: 37,97 km/h

Za rok na pewno wracamy!!